Onze voorbereidingen

13 februari 2020 - Tilburg, Nederland

We zijn al een paar maanden bezig met de voorbereiding van deze reis. Dat ziet er ongeveer zo uit. We hebben geprobeerd om in een draaiboek aan te geven waar we allemaal op moeten letten, want het is niet onze bedoeling om in het wilde weg en onvoorbereid 3000 mijl door Amerika te gaan rijden.

Draaiboek voor woensdag 4 maart:

* Transfer Elkhart county/camper ophalen/boodschappen doen

* Bij Walmart boodschappen doen / Bij T-mobile simkaarten en Mifi kopen + rijden naar 1e camping/camper inrichten.

* Vervoer per bus door El Monte naar KOA (campground) in Elkhart county (rit van ongeveer 3 uur) om de camper op te halen. 1 uur tijdsverschil, dus: 8.00 u in Chicago  = 9.00 u. in Middlebury.

Let op:

Pickup-tijd shuttle bus naar KOA Elkhart, waarschijnlijk 6.00 uur. Zijn dan om ongeveer 10.15 u. in Elkhart. (1 uur later door tijdsverschil).

(De exacte ophaaltijd word ca. 7 dagen van te voren door El Monte bevestigd.)

Opm.:

Opstaan om +/- 5.00 uur. Waarschijnlijk geen tijd voor het ontbijt. Ontbijtbuffet vanaf 6 uur. Iets meenemen, maar niet aan tafel om op te eten, waarschijnlijk.

* In ontvangst nemen camper (Let op: neem foto's van evt. schade of beschadigingen.)

Na ontvangst camper koffers in camper leggen, Garmin in camper installeren en rijden naar Walmart Supercenter in Goshen. 24 uur per dag open.)

Winkelcentrum Goshen heeft ook een T-mobile voor kopen van evt. sim-kaart en Mifi.

Adres Walmart Supercenter, 2304 Lincolnway E, Goshen, IN 46526, Verenigde Staten

Inkopen doen bij Walmart, Mifi/simkaart kopen bij T-mobile; Indien we tijd over hebben: RV Hall of Fame. Een museum over de geschiedenis van

RV-ing. Schijnt heel leuk te zijn!

Contant geld pinnen bij winkelcentrum Walmart (ATM).

Daarna:

Overnachten in KOA campsite in Elkhart.

Camper inrichten, Camper leren kennen, uitzoeken hoe alles werkt, maaltje koken en naar bed.

NAVIGATIE:

* KOA Elkhart county

52867 IN-13, Middlebury, IN 46540, Verenigde Staten (Open for ElMonte)

* Walmart Supercenter, Adres: 4024 Elkhart Rd, Goshen, IN 46526, Verenigde Staten (18,4 mijl)

* Walmart Supercenter, Adres: 175 Co Rd 6, Elkhart, IN 46514, Verenigde Staten

* RV Hall of Fame (RV Museum), 21565 Executive Parkway, Elkhart, Indiana 46514.

* T-Mobile, 4542 Elkhart Rd #900, Elkhart, IN 46517, Verenigde Staten

KOPEN BIJ WALMART:  eten, gemaksvoedsel, drinken, fris, fruit, afwasmiddel, kacheltje misschien…, water, shampoo, douchegel, tandpasta

boter, ontbijtspulletjes, oploskoffie, thee, brood, beleg, koekje, dun toiletpapier, toiletchemicalien (pods).

Voor drie dagen eten, lunch, dinner, blikjes soep, fruit, brood, boter, etc., paper towels, schoonmaakdoekjes, BBQ, aanmaakblokjes, kooltjes, zonnebrand, insectenspray, tandpasta, scheerschuim, evt. pan met aanbaklaag. handige diepvriesmaaltijden, enz., kruiden, olie, boter, zoet beleg, alles voor ongeveer 3 dagen.

(Use your common sense when buying stuff for about 3 days.)

1. Lou Ann and David:
    16 februari 2020
    Loving the detail Nelleke and Matty. Youse Guys [Butte Montana jargon] are going to travel living LARGE! Peace
  2. Lee Kahler:
    20 februari 2020
    Lee Kahler wants to know how near you will be to his house? Sounds like a great trip.
  3. Matty:
    20 februari 2020
    Hi Lee, of course, we did think about visiting you…..However, we have to meet a deadline. From Elkhart county to Bad Axe would be 287 miles x 2 = 574 miles….As it is, my wife is already apprehensive about the distance that we are going to travel. Give me a couple of days to see if I can cajole her into adding these miles, if it does not work out, I am sorry :-)
  4. Marjo Hoogzaad:
    26 februari 2020
    Nelleke en Matty: een heel fijne en bijzondere reis! Leuk om via deze blog jullie te kunnen volgen.
  5. Hellen Hurkens-Moll:
    26 februari 2020
    Je hebt zelfs je bóódschappenlijstjes al voorbereid Matty....
    I hope you'll leave some room for spontaniteit..... ;-)
  6. Hellen Hurkens-Moll:
    Spontaneity !
    Hij pakte het Nederlandse woord....
  7. Matty:
    26 februari 2020
    Nee, Hellen, dat hebben we niet. Dat moet jij toch weten ;-)
  8. Hellen Hurkens-Moll:
    Hahahahaha!
  9. Vivian:
    27 februari 2020
    Erg leuk jullie te gaan volgen. Aan de voorbereidingen zal het in ieder geval niet liggen!
  10. Paul Verbeek:
    27 februari 2020
    Ik zou toch een pan aanraden met ANTI-aanbaklaag in jouw geval Matty
  11. Matty:
    27 februari 2020
    Helemaal gelijk, Paul. Ik wilde alleen even testen of er daadwerkelijk ook mensen zijn die mijn teksten ook lezen. ...jij dus. Chapeau, smiley.
  12. René:
    28 februari 2020
    Heel veel plezier Matty en Nelleke! Ga jullie volgen.
  13. Jet:
    29 februari 2020
    Hoi Nelleke en Matty, een hele fijne reis! Leuk deze blog, ik ga jullie zeker volgen.
  14. Liesbeth Hoogendoorn:
    29 februari 2020
    Goede reis, veel plezier en bovenal geniet ervan!
    We gaan jullie volgen hoor