8e aflevering

16 februari 2023 - Oranjestad, Aruba

Dag jongens en meisjes, het vakantiegevoel begint zo langzamerhand plaats te maken voor een-wij-wonen-hier-nu-gevoel, en dat is minstens net zo prettig. We doen van alles. We zijn naar twee glasblazers geweest (een hele professionele, en een wat amateuristische), we zijn naar het nationale park geweest, we zijn naar het archeologisch museum geweest, en we hebben uitvoerig overdag achter de hotels gewandeld, omdat die tuinen daar zo mooi zijn aangelegd. Kortom, we blijven goed bezig. Judge for yourself! Toedels, Matty & Nelleke

1. Marjo Hoogzaad:
    16 februari 2023
    En nu: voorbereiden voor Carnaval!
    Marjo
  2. Matty:
    16 februari 2023
    Ik ben bang dat dat niet gaat lukken....:-) om de een of andere reden.
  3. Liesbeth Hoogendoorn:
    Niet te veel gaan wennen aan het Arubaanse leven en het wij-wonen-hier-nu-gevoel.
    De jongens en meisjes van Tilburg en omstreken wachten weer op jullie en vanzelfsprekend jullie verhalen. Enjoy!