7e aflevering

10 februari 2023 - Oranjestad, Aruba

Sorry jongens en meisjes, er ging even behoorlijk wat fout met mijn foto´s. We zijn naar de ¨Donkey Sanctuary¨ geweest, de ¨Poop Truck meneer¨ is langs geweest, en we hebben een wandelingetje ¨achter¨ de vele hotels gemaakt, waar het stikt van de horecagelegenheden en terrasjes op het strand. Dat ziet er in het donker heel gezellig uit allemaal. Ik heb ook nog een klein appeltaartje gefotografeerd dat je in Nederland bij de Lidl voor 2 tot 3 euro kunt kopen, en dat hier zeker 8 euro kost. En SPAM, voor degenen die niet wisten waar dat vandaan kwam. Ik begin bij mezelf een beetje overlap in foto´s te zien, dus wellicht stop ik een tijdje met foto´s plaatsen, tenzij we weer hele nieuwe dingen gaan doen. Nou, toedels maar weer. M & N.

P.M. Er gaat nog steeds van alles met de foto´s fout, maar daar kan ik helaas niets aan doen. Ik had ze juist allemaal weer ¨rechtgezet¨ en de ¨dubbelen¨ eruit gehaald, maar d´r klopt nog steeds af en toe geen hout van, en het corrigeren is soms een tijdrovend werkje. Nou ja, niks aan te doen.