Matty en Nelleke op Aruba - januari 2023 - 1e aflevering

8 januari 2023 - Oranjestad, Aruba

Dag familie, vrienden en kennissen en eventuele andere geïnteresseerden!

We zijn weer op reis! En ik heb wederom ontdekt dat ik zo´n stukje schrijven en daar foto´s bij plaatsen, heel erg leuk vind. Dit is een prachtige manier voor mezelf om ordening aan te brengen in de indrukken en ervaringen die wij zoal op onze vakantie opdoen. Een aantal mensen heeft mij laten weten dat ze het leuk vinden om daar deelgenoot van te worden. Nou, bij dezen dan!

We zijn op Aruba, waar we negen weken zullen verblijven bij Nelleke´s broer en zijn vrouw.

We zijn gisteravond aangekomen, en vandaag hebben we ons geïnstalleerd in het huis. We hebben een ruime slaapkamer, een badkamer/toilet en een keukentje tot onze beschikking, en een auto. En wat doet een mens dan zoal op de eerste dag? Boodschappen! En nu al hebben we weer duizend en een indrukken. Kijk maar, en wees maar niet bang dat ik je met ellenlange verhalen ga vervelen, want dat is niet de bedoeling. Onze foto´s spreken hopelijk voor zich, lijkt ons zo.

Eh....., en nog een laatste opmerking: voel je vooral niet verplicht om naar mijn verhaaltjes en privéfoto´s te kijken. Het mag, niets moet. Als je het leuk vindt, en ons wil volgen, kun je dat aangeven. Dan krijg je een mailtje bij een nieuwe aflevering.

Tot de volgende aflevering! Toedels! Matty en Nelleke

1. Hellen Hurkens-Moll:
    8 januari 2023
    Leuk Matty! En geniet ervan! Groeten van Hellen
  2. Liesbeth Hoogendoorn:
    8 januari 2023
    Natuurlijk vinden wij het leuk jullie ontspannende verhalen te lezen. Jullie zijn bofferds met zo’n familielid. Ik zie alleen geen foto’s als ik op foto’s klik ( zal aan mij liggen denk ik). Geniet nog van de rust en van elkaar. Hart. Groet Jan en Liesbeth
  3. Matty:
    9 januari 2023
    Hoi Liesbeth en Jan, dat van die foto´s klopt helemaal, hoor, en dat ligt niet aan jullie, maar aan mij! Technische problemen die ik nog niet heb opgelost, maar waar ik druk mee bezig ben. Het is de bedoeling dat dat op korte termijn in orde komt, maar ik ben er nog niet uit wat het probleem is. To be continued! Groetjes, Matty
  4. Dieuwertje Hezemans:
    Hoi ouders,

Natuurlijk ga ik jullie volgen! Beter eten jullie die bacon jam niet, want dat is echt een hartaanval in een bakje volgens mij! Geniet van het zonnetje en al het moois en de gezelligheid!

Liefs, Dieuwertje
  5. Heleen:
    9 januari 2023
    Zo, Matty en Nelleke, er zijn mindere plekken op deez aardkloot👌😍. Geniet ervan, hier regent t al de hele dag! Doei!
  6. Virginie:
    Hallo Nelleke en Matty,
    Wat een bofkonten zijn jullie. Een prachtige plek, prachtige blauwe luchten en voor jou Matty genoeg om te snoepen. Geniet ervan.
  7. Cora:
    13 januari 2023