6e aflevering

7 februari 2023 - Oranjestad, Aruba

Is er nog iemand die kijkt? Of doe ik dit voor me-/onszelf? Ook goed ;-). Toedels, Matty en Nelleke

1. Marjo Hoogzaad:
    7 februari 2023
    Ik volg elke aflevering met veel plezier en interesse! Gaan jullie carnavallen?
    Groet, Marjo
  2. Wil Martens:
    7 februari 2023
    Of ik elke aflevering gezien heb, weet ik nu niet, maar wel veel. Blijf maar sturen, dan heb ik hier ook een beetje vakantiegevoel. Groetjes, Wil Martens.
  3. René:
    7 februari 2023
    Ook ik volg jullie elke keer, geniet ervan!
  4. Jet:
    7 februari 2023
    Ja hoor en met veel plezier!
  5. Jet:
    7 februari 2023
    Ja hoor en met veel plezier. Ik mis wel wat uitleg bij de foto's.
  6. Matty:
    7 februari 2023
    Dag jongens en meisjes, fijn dat jullie allemaal reageren. Ik wist even niet of mijn publiek het wel leuk vond, en of ik uberhaupt nog een publiek had. Maar nu is dat weer duidelijk. Het zou kunnen dat jullie denken:"die Hezemannetjes kunnen de boom in met hun foto´s, maar als jullie het leuk vinden, probeer ik wel plaatjes te blijven maken. Ik weet dat ik niet veel commentaar heb gegeven, maar als jullie specifiek uitleg/opheldering bij een foto willen, schroom dan niet om dat te vragen. Ik maak gewoon plaatjes van dingen die mij opvallen, of dingen die ik mooi vind. Een meubelzaak met plotseling twee motoren die ze dan ook weer verkopen, dat valt mij dan op en dan maak ik een plaatje ervan. Veel in deze maatschappij is voor ons herkenbaar, maar een aantal dingen ook niet....Een motor in een hele sjieke meubelzaak heb ik bij ons bijvoorbeeld nog niet gezien. Terwijl ik dit type, is momenteel bij ons de ¨poop truck¨ de septic tank aan het legen, want riolering bestaat hier ook niet. Weer iets een Nederlander niet aan hoeft te denken. Kortom: vraag als je iets wilt weten, dat vind ik alleen maar heel leuk, en ik ben blij dat jullie kennelijk mijn plaatjes wel leuk vinden. Toedels! Matty
  7. Matty:
    7 februari 2023
    Nee, om de vraag van Marjo te beantwoorden, wij hebben al een "opstoet" gemist, maar er moet nog het een en ander komen. Misschien...als dat gaat lukken maak ik er zeker een paar plaatjes van.
  8. Virginie:
    9 februari 2023
    Hoi Matty en Nelleke, wij volgen jullie op de voet hoor.Prachtige kleurrijke foto's.Wij zien dat jullie hier heel erg aan het genieten zijn .LiefsHans en Virginie.