St. Louis - opmerking: kijk even naar de menukeuze Alle foto´s.

8 maart 2020 - Cuba, Missouri, Verenigde Staten

De communicatie verloopt even heel moeizaam, want ons internetprobleem is echt nog niet opgelost. We staan nu op een RV Park bij Cuba in Missouri, en daar hebben we heel matig internet. Dat is jammer, want ik wil een paar hele leuke foto´s uploaden. Ik wist niet dat ik met zo´n gevaarlijke vrouw getrouwd was. Jullie snappen hem wel zodra je mijn foto ziet. We zijn gisteren met onze RV natuurlijk midden in St. Louis terecht gekomen, omdat we de Arch wilden bekijken, en eigenlijk wilden we de camper op een rustig plaatsje parkeren, maar dat is natuurlijk mislukt. Een verkeerde afslag, en die krijg je geheid, en je zit midden in de stad met je camper. Nou, we hebben de Arch gezien, maar het traject ernaar toe, was nog veel interessanter. In Amerika bouwen ze iets, laten het daarna totaal verkrotten, en ruimen het dan niet op. Althans zo lijkt het.....Wij zijn door stukken van St, Louis gereden die met geen pen te beschrijven zijn.... Vervolgens zijn we door een totaal ander landschap gereden vergeleken met Ilinois. Dat was heel plat. Nu zijn we door golvend en glooiend landschap gereden, heel lieflijk allemaal. Onderweg hebben we een vlooienmarkt bezocht en een winkel/museum. We hebben de neiging om te vaak en te lang te stoppen, maar tot nu toe gaat het goed met de mijlen die we moeten maken. Vandaag en morgen gaan we ongeveer 300 mijl doen, en dat zou moeten lukken. We staan nu op een camping bij Cuba, met hele grappige (tandeloze) buren, met zes honden, die uitsluitend nog het RV leven doen. Zij zijn road construction workers en trekken met hun giga RV en trailer naar de plaatsen waar ze werk kunnen krijgen. Ze hebben zes honden bij zich, en zijn vreselijk hartelijk. We hebben vanochtend uitvoerig hun honden bewonderd, en hebben drie warme hugs gekregen bij het afscheid. Ik ga stoppen. Ik hoop nog dat ik die paar foto´s kan uploaden, want die zeggen meer dan 1000 woorden. Zodra we weer beter internet hebben, nemen we weer contact op. Het weer is hier prachtig. Sinds ik met pensioen ben, achtervolgt het mooie weer ons. Als het goed is wordt het hier vandaag 18 graden, en het begon met 1 graad vanochtend. Strak blauwe luchten met een hele frisse omgevingstemperatuur die snel opwarmt. In onze RV is het uitsteken vol te houden. We hebben een hele goeie standkachel. Als dat niet zo was geweest, had mijn vrouw het vast veel minder leuk gevonden...Tot de volgende keer, Toedels!

1. Lou Ann and David:
    8 maart 2020
    Fantastic and Matty: Even though the english adage of "A picture is worth a thousand words" Your Fantastic deatil once again Nelleke and Matty! Real gives us a good mindset and can be if one allows for a better image of your travels. You're really meeting some real American characters RE: the toothless neighbors that work road construction w/ six dogs! You got that correct about America building something and letting it decay. Too much afluence and not enough pride : ) St. Louis is an amazing city with many things to see. In early frontier times is was a still is referred to as the GATEWAY to the West. Explorers Lewis and Clark began their exploration of the Missouri River from here. Also for you chess players it is the World Chess Capitol of the World
  2. Matty:
    9 maart 2020
    Did you see the picture of the person I am married to, Clint Eastwood the 2nd? - Make my day, punk!!!