Woensdag 4 maart - We krijgen de camper

5 maart 2020 - Middlebury, Verenigde Staten

Om 6.15 uur zat iedereen in de bus, naar schatting ongeveer 40 mensen die allemaal naar de KOA in Middlebury, Indiana werden vervoerd, Daar moest eerst het papierwerk worden geregeld en werden de campers toegewezen. Dat duurde bij elkaar ongeveer drie uur, met persoonlijke uitleg en afhandeling van alle formaliteiten. Ik zal jullie de opwinding die dit teweegbracht besparen, want je wist pas op het laatste moment welke camper aan jou werd toegewezen. Nou maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit, want ze zijn gewoon groot, heel groot of verschrikkelijk groot. Wij hebben een hele grote, waar zes mensen in kunnen slapen. Voor ons tweetjes meer dan toereikend. Op de foto´s zijn we de boel aan het inrichten, net nadat we hem hebben gekregen, vandaar de puinhoop. We hebben er inmiddels al zo´n 100 mijl mee gereden en zijn in de buurt boodschappen gaan doen, bij een Walmart die we alsmaar niet konden vinden, en die er ook niet meer bleek te zijn. Morgen gaat het echte reizen beginnen. Groetjes, Matty & Nelleke

1. Jet:
    5 maart 2020
    Wat een giga camper, vraagt wel wat stuurmanskunst. 😁
  2. René:
    5 maart 2020
    Lekker veel ruimte zo te zien.
  3. Paul Verbeek:
    5 maart 2020
    Met de vlam in de pijp matty...hihi
  4. Hellen Hurkens-Moll:
    5 maart 2020
    Heb je een vast bed beneden Matty, of een hoogslaper? De campers op de foto hadden allemaal een hoogslaper...
    Goeie reis vanaf nu!
  5. Liesbeth Hoogendoorn:
    5 maart 2020
    Ha Nelleke en Matty, fijn dat de campers zijn toegewezen en jullie kunnen nu eindelijk uitpakken en jullie ‘huis’ inrichten.
    De tocht gaat beginnen. Start de motor. Goede reis en genieten he. Groet uit regenachtig Nederland
  6. Nelleke:
    7 maart 2020
    Ja gaan we doen.Het is hier heel koud, maar met strak blauwe lucht.We hebben al even in de zon gezeten.Met dikke kleren aan.