Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
17e episode - En als kers op de taart: Vancouver! 30 mei '23 Richmond, Canada 6
16e episode - Naar huis met duizenden indrukken..... 29 mei '23 White Rock, Canada 3
15e episode - Op weg naar Vancouver British Columbia 27 mei '23 Twisp, Verenigde Staten 1
14e Episode - Wij krijgen maar niet genoeg van Montana 24 mei '23 Lakeside, Montana, Verenigde Staten 0
13e Episode - Helena - a lovely trip down memory lane. 22 mei '23 Seattle, Washington, Verenigde Staten 1
12e Episode - Montana - Wyoming - Indianenland en alles wat dies meer zij 20 mei '23 Pray, Montana, Verenigde Staten 0
11e episode - Minnesota - North Dakota - Montana 17 mei '23 Forsyth, Montana, Verenigde Staten 0
10e episode - Een wolf - drie hertjes en bambi en een dikke snapping turtle. 14 mei '23 Saginaw, Minnesota, Verenigde Staten 2
9e episode - Weer door de douane heen - en onze route verlegd. 12 mei '23 Mackinaw City, Michigan, Verenigde Staten 0
8e episode - En wat doe je dan als je toch langs Niagara Falls rijdt? Dan ga je kijken. 10 mei '23 Grand Island, Verenigde Staten 0
7e episode 9 mei '23 Verona, New York, Verenigde Staten 1
We zijn even bij Bush op bezoek geweest. 8 mei '23 Wales, Massachusetts, Verenigde Staten 1
Effegeentijdvooreennieuwverhaaltje 7 mei '23 Hermon, Maine, Verenigde Staten 0
4e Episode - "Geengelulrijenmetdaspul" 6 mei '23 Saint John, Canada 2
3e episode - Kennen jullie dat verhaal van die twee die naar Canada - Amerika gingen? 4 mei '23 Goffs, Canada 3
2e episode - vervolg - Sorry, als vertaler kon ik het natuurlijk niet laten 1 mei '23 Zoetermeer, Nederland 0
2e episode - Roadtrippen met de Hezemannetjes 1 mei '23 Zoetermeer, Nederland 0
Matty en Nelleke in Canada - Amerika - 2023 28 apr. '23 Zoetermeer, Nederland 2